در فریلنسری فرصت‌های درآمد مکرر را کشف کنید
نوشته شده توسط : عباسی

درآمد مکرر چیزی میباشد که قادر است در موقعیت طاقت فرسا به شما یاری دهد. طراحی اپلیکیشن این مبلغی میباشد که شما میتوانید به آن متعلق باشید؛ دستکم کمی سطح اعتقاد و باور را برای کسب و کار خویش به ارمغان آورید.

برای مثال متداول‌ترین نحوه‌های درآمدزایی مکرر، شرکت کردن در همیاری با یک کمپانی به طور فریلنسر/قراردادی میباشد. ممکن میباشد این یک فریلنسر دیگر باشد که نیاز به یاری فرد دیگری داراست، یا این که یک آژانسی باشد که به فردی با تخصص شما نیاز دارااست.

این مجال‌ها ممکن میباشد به طور آزمایشی استارت گردد، که داهیانه میباشد. مدام عالی میباشد ببینیم این ارتباط چه نوع همکاریی را ساخت و ساز می‌نماید. در صورتی‌که کلیه چیز عالی پیش رود، می توانید یک سهم دار زمان بر بازه زمانی داشته باشید که جریان مداومی از درآمد را آماده می‌نماید.

آنگاه قابلیت فروش یک فرآورده یا این که خدمت با پاره ای درآمد مستمر وجود داراست. رکود اقتصادی می تواند زمان قابل قبولی برای تشکیل داد پایانی آن نرم افزار یا این که پلاگینی باشد که به آن اندیشه کرده‌اید، یا این که تایپ کردن کتاب الکترونیکی که در ذهنیت شما جولان می دهد.

علاوه‌براین، می توانید این پروژه‌ها را به روشی متناسب با نیازهای خویش ایفا دهید. برای مثال میتوانید آپدیت رسانی منظم آن نرم‌افزار را اعمال دهید یا این که با تغییر و تحول تکنولوژی آن را تروتمیز فرمائید، یا این که ممکن میباشد به آسانی یک درآمد منفعل از عمل طاقت فرسا خویش را تولید فرمائید.

در وضعیت ایده‌آل، این عمل به شما این قابلیت و امکان را می دهد که درآمد خویش را متنوع سازید. هر چه بتوانید منابع مالی قابل اعتقاد و باور‌تری تنظیم نمائید، خوب میتوانید یقین اقتصادی را مراقبت نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: